Aikoinaan ihmiset arvuuttelivat, etten tule pääsemään asioiden yli, koska eivät hekään pääsisi, jos olisi omalla kahdalleen sattunut. Kaikki on kuitenkin loppupelissä itsestä kiinni. Pitää osata ohjelmoida aivot ja ajatusmaailma uudelleen. Vaikka olisi miten lujaa satutettu ja elämä kolhinut. Jos on halua ja tahtoa se kyllä onnistuu. Samalla ihminen vahvistuu omassa henkisessä voimassaan.

Henkisyys tietyllä tavalla on ollut se asia joka on pitänyt minut tasapainossa, pala palata sielun sirpaleet löysi paikkansa ja vahvistui. Vaikkakin pienestä pitäen olen ollut vähän erilainen, näin asioita mitä muut eivät nähneet, sekin on oikeastaan ollut pelastukseni. Tämäkin vahvuus on iänmyötä lisääntynyt ja se myös tasapainottaa. Uskon, että olen itse elämäni valinnut ja elämä itsessään on valintoja täynnä. Valinnoista, niistä jotka ovat satuttaneet, pitää vain ottaa opikseen. Jokatapauksessa kärsimys muuttaa aina ihmistä, tavalla tai toisella.

Minä kävin läpi vapautumisen kaikesta siitä pahasta, mikä esti elämisen eteenpäin menoni. Vapauduin traumaattisesta kokemuksesta ja vapauduin myös pelostani, tosin aiheuttajakin katosi tästä maailmasta.

Sain ohjausta silloin, ja nykyään ohjaan itse muita satutettuja. Vaikkakin olen sitämieltä, että kyllä elämä kouluttaa ja vastaukset ja ohjaus löytyy meidän sisimmästämme, aina sitä ei kuitenkaan itse hoksaa. Olen löytänyt paikkani ja tehtäväni tässä elämässä. se on jo paljon sekin.pink-rose-on-empty-swing-3656894_640.jpg